niedziela, 24 lipca 2011

Dzień 2 - Niedziela 24.07

Dzisiaj był piękny dzień, słoneczny i rano my poszliśmy na śniadanko. Po śniadaniu wszyscy razem poszliśmy na plażę i opalałem się, a inni bawili się w piasku, a Pan Mariusz grał rzucając „talerzami” z innymi dziećmi, a ja siedziałem na kocu z Magdą i rozmawialiśmy.


Po plaży poszliśmy na obiad i była przerwa po obiedzie. Część poszła na miasto, a druga część poszli do kościoła. My mieliśmy plastykę, a przed plastyką był mecz piłki nożnej.


Skończyliśmy zajęcia i była kolacja, a po kolacji wróciłem do naszego pokoju, aby przygotować się na dyskotekę!!! Na dyskotekę założyłem białe spodnie i krótką bluzkę nową, szarą i wszystko. Tańczyłem z Magdą, Panią Marleną i innymi Paniami. Chciałem być miłym. Był koniec dyskoteki i jest ciemno i idziemy spać.

Maciek B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz